tisdag 9 mars 2010

Nytt från Nordal



På mässan inhandlades det många mysiga prylar till min butik. Danska Nordal hade mycket fint som föll mig i smak. Spana in lyktorna och ljusstakarna på bilden, är de inte underbara! För att inte tala om den lilla ljusstaken på bilden nedan, enkel och ljuvlig.


Många frågar om lampor, jag fann faktiskt några riktigt snygga lampor hos Nordal.









 Den här är lampan gillar jag, med en enkel industrilook.







Lampan till höger är också underbar! En lättplacerad liten lampa i fint material och snygg sladd som är så viktigt.




Ha en underbar dag idag!

Kram Katta

3 kommentarer:

  1. Kul att du fick det att funka med tre kolumner på bloggen!!!
    /Millan

    SvaraRadera
  2. Hei Katarina :)

    Så koselig at du fant meg og min blogg slik at jeg fant veien inn til deg... Fin blogg du har med masse inspirasjon... :)

    * Ha en fortsatt fin uke *

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvaraRadera
  3. Kikade in på din blogg idag. Jag älskar Nordahl och det börjar bli lite smärre fullt av saker överallt hemma där mycket av allt kommer från just Nordahl. Jag ska läsa vidare på din blogg och titta vart din lilla butik ligger:=)
    Marika

    SvaraRadera