måndag 8 mars 2010

Charmiga emaljskyltar

Charmiga emaljskyltar

Vi har fått hem många fina emaljskyltar till butiken. Se vilken fin almanacka, magnetrektanglarna visar datum, dag och månad!
Garden Tools är ett måste vid mitt planteringsbord!

Beach skylten får väl visa vägen till stranden! Tyvärr pekar pilen åt fel håll för mitt hus. Men jag finner nog en lösning.. Åhh vad jag längtar efter sommar och att känna tårna i sanden!

En annan favorit är denna.
Jag gillar färgerna och mönstret i denna skylten.

Ha en bra dag!
Katta

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag ska ta mig en titt in i din affär snart, jag behöver lite trevliga presenter till en kamrat som fyller väldigt jämna år och älskar gamla trädgårdsredskap. Den skylten du visar skulle sitta bra, den!
    Hoppas ni har mer vår än vi, det vet jag ju iofs att ni har, men......
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du gillar min blogg, du undrade hur jag fått till så att det är tre kolumner. Jag följde en beskrivning som jag hittade här
    http://lillaflisans.blogspot.com/2009_01_01_archive.html
    om inte länken funkar så hittar du det inlägget i januari 2009 i arkivet...Hoppas hennes länkar funkar fortfarande så du får till det!!!
    Kram Millan

    SvaraRadera