torsdag 11 mars 2010

Gamla fönster och nyinkommet i butiken!

Idag tog Vivi och jag en tur till Malmö återbyggdepå. Vi fann dessa söta fönster, som ingen av oss kunde motstå! Dom är svarta på baksidan, det kan bli lite fräckt..
Egentligen letade jag efter en avlång fönsterbåge.. men man lyckas väl hitta på något kul med dem här också!
Titta så fina beslag som sitter kvar :-)  Ska bli spännande att se vad Vivi gör av sitt fönster.

Vi fick en pall från House Doctor till butiken med många mysiga små saker...


..det var en härlig blandning av smörbyttor & franska ljusstakar, Marseilletvål och dörrmattor!

Ljusstakarna känner väl alla till, men jag tycker fortfarande att de är lika fina!

Kram kram Katta

5 kommentarer:

  1. Jättevackra fönster!! Jag vill ha:=)))
    Marika

    SvaraRadera
  2. Heej! kul och höra ifrån dig! trodde du lagt av med din kollektion, har inte sett dig på mässan? spännande att få se dina nyheter då:) Ja visst är tvålen fin;) Ha en trevlig helg! skulle vara kul att kika in i din butik, jag har varit i höllviken en gång för min kära vän har släkt där. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Åh ! Vilka fina fönster , verkligen kul att dom är svarta på ena sidan , då kan man ju växla efter humör .Ser ut att vara underbara tvålar också . Önskar dig en trevlig helg . Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera
  4. Wow vilka fina fönster ni fick tag på, häftigt att de var svarta på andra sidan också. Kyrkoljustaken är en riktig klassiker tycker jag, jättefin!!

    Jag som skulle påskpynta här hemma lite i helgen hade jag tänkt fick jobba över istället. Är så himla sugen på påskpyssel efter att ha sett all inspiration här hos dig och hos alla andra duktiga bloggare. Ha en finfin dag. Kraaam Paula

    SvaraRadera