torsdag 18 mars 2010

AVOCA - varunytt!


Idag har vi köpt in underbara varor från AVOCA ett Irländskt varumärke! Ska bli så roligt att få sälja detta, tack söta Annelie för att du kom och visade allt idag!
 
 












Jag säger bara - Helt ljuvlig textil i  glada färger som gör att man blir varm om hjärtat!!!

 

















Vackra plädar som värmer för kommande vår- och sommarkvällar!! 
Nu längtar vi efter att få hem allt! Blev inte så bra bilder idag, men jag ville visa meddetsamma!



 
 ..spana in vilka mysiga långa strumpor! Visst blir man glad!














..och gosiga scarfar/halsdukar och torgvantar..jag gillar förpackningen på jerseyhalsdukarna :-)



















Multifärgad halsduk...som en regnbåge! Den blir härlig att ha på sig en kall morgon innan vårsolen hunnit värma upp..




Fordrade regnkappor, pefekta vårjackan!












 
Vackert inslagna tvålar!


















Egentligen borde jag inte köpt in dessa tvålar då vi har våra Kate W tvålar som är fantastiska, men jag kunde inte motstå...se så fint de är förpackade..

...och fler vackra sjalar..




































..till köket finns det söta muggar..











och små roliga kokböcker (engelsk text) och så kommer det jättesöta klänningstunikor i mjuk härlig bomull (med spetskant nertill, dessa kommer rosa, svart och marinblå) och superfina virkade vårkappor i blekrosa och vitt!!
Åhhh man längtar...har tyvärr ingen bild idag på dessa, men kommer inom kort och snart också på shopen :-)

Kramis Katta

2 kommentarer: