lördag 6 mars 2010

Hallen är färdig!

Tack för alla kommentarer om min blogg och alla fina ord om min butik!
De värmer mitt hjärta! Jätteroligt att så många vill vara med och tävla, jag önskar alla kunde vinna :-)

Nu är hallen nästan klar, det är bara golvet kvar, som vi önskar byta mot ett
vackert trägolv, men det får vänta lite.

Ups!..om man kikar noga i speglarna ser man alla verktyg som ligger kvar, haha! Jag älskar dessa gamla speglar som jag släpat hem från Bordeaux.

Den grå färgen blev bra kontrast mot det vita och bruna.


Här sitter jag när jag jobbar och pysslar med bloggen och så. Det är nice med en egen liten vrå..



..när den är ledig vill säga :-)

Gammaldags klämmor blev en kul detalj för mina etiketter, kort o kuvert.
Likadana finns med som pris i min tävling, hoppas någon av er också får glädje av dem :-)

Jag önskar er alla mysig helg och att solen skiner hos er med!

Kramis Katta

(som jag ju också kallas för, iallafall av Vivi på Humlebacken)

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade just hit!
    Du kan räkna med att jag kommer tillbaka :)

    kram
    helena

    SvaraRadera
  2. Na da freue ich mich sehr das Du mich aus Schweden gefunden hast.Und ich Dich jetzt natürlich auch.Ich werde Dich gleich mal verlinken.Und hoffe ich höre öfter von Dir liebe grüße Nina

    SvaraRadera
  3. Hallen blev jättefin, kul med verktygen i speglarna. Det är ju så det ofta är. Kissen på stolen var så söt.

    Agneta

    SvaraRadera
  4. vilken fin fin hall du har
    speglarna är fantastiska..
    kram
    sandra

    SvaraRadera