tisdag 19 oktober 2010

Shyness och lite till..

Nyhet i vår butik!!!

Duktiga Anna Bilén skaparen bakom Shyness har en jättefin kollektion i vackra mönster och färger! 

En ljuvlig lantlig stil med modern finess!

Härligt påslakanset av 100% bomullspercale, bomullen är certifierad Öko-Tex.

Påslakanen finns också i helvitt med spets och gammaldags knytband! Visst är det underbart!

Lika fint blir det dukade bordet och köket med dessa fina textilier..

Fin kombination av kökshanddukar, grytlappar & grillvantar!

Vi har stora superfina vita dukar, upp till 3m långa, infälld spets och matchande servetter.

Välkommen att kika på Shyness i vår butik och snart också på webshopen!

Vårt köksbygge går sakteliga framåt...

..nu är det gamla golvet borta, tak och taklister är målade 2-3 gånger. Det förbereds nu för indrag av vatten och avlopp, tur att vi har torpargrund :)

Kyl och frys är ännu inte bestämt, men helst önskar jag något från SMEG de är så coola och snygga!
Detta extra breda cremefärgade kylskåp skulle bli perfekt och står överst på önskelistan...

...jag har också sett fina kylar från Gorenje..


...som finns i många glad kulörer för den färgstarke..


eller också i enklare och stilrenare färger som passar mig, creme eller svart..


Ha en fin höstvecka!

Kram Katta

1 kommentar:

  1. Å vad fint det översta lakansetet var!
    jag gillar också Smeg, men de är så opraktiska invändigt, åtminstone de jag har sett..

    SvaraRadera