måndag 13 september 2010

Notre Dame nyheter, Dommo by Gawor

Hej på er!

Hoppas helgen varit bra! Själv har jag haft en trevlig och lärorik lördag. Jag var på vinprovning på Fridhems Gård, mer om detta i nästa inlägg. Helgen bara susar snabbt förbi och helt plötsligt är det måndag igen, innan man hinner blinka. Men tiden går ju fort när man har roligt, visst är det så!

Idag har vi fått in massor av mysiga saker till Hem & Hav...

 Notre Dame nyheter!
Notre Dame kuddfordral med röd text
Notre Dame kökshandduk med röd text

 Ovan är min favorit, vit med svartrand och svart text, lätt att kombinera med andra kuddar!
Fler Notre Dame-nyheter är på ingång; mjölpåsar, överkast mm

Kuddfodral med änglar 40x40cm
En ny serie med änglar har kommit, kuddfodral, hissgardiner och lampskärmar!


Varor vi köpte in på mässan från Dommo by Gawor har kommit in idag!

Jättefina skåp med spetstyg på dörren och klädda med tapet med fransk script på insidan.
Det finns två hyllplan i det stora skåpet och ett i det lilla.


Tänk er ovan fruktskål fylld med röda äpplen och kanske lite grön mossa...på något vis kan man säkert plantera någon mysig slingerväxt. Fruktskålen är 275mm hög och 450mm bred, alltså ganska rejäl, men väger inte så mycket som man kan tro. Urläcker både ute som inne!


 
Urmysiga lyktor som är precis lagom ruffiga..
 
Vi fick också idag en efterlängtad ny laddning med fina tunikor från norska, Anne Metter Sörboe!
Denna omgång är det spetskant på underklänningen :)



Jag är glad över mina vackra rosor som jag planterade i våras! De blommar ännu!

Ha en finfin kväll!
Kram Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar