onsdag 2 mars 2011

BQ of Sweden, semester i Alperna o lite butiksnytt

Hej på er!

Nu har jag kommit tillbaka från en veckas skidåkning i Italienska alperna!
Vi var i Champoluc i Italien, en fin liten by som ligger på ca 1500 meters höjd över havet.
Utvilad och solbränd är jag full av energi igen och vill gärna dela med mig av den.
Det är så fantastiskt att få blicka ut över dessa bergstoppar!

Här är ett jättestort skidområde och den bästa off pist man kan tänka sig, bra after ski och mysiga restauranger med jättegod mat och goda viner. 

 Här ovan ser vi Matterhorn, "Tobleroneberget" :)


Uppe i bergen fann vi supermysiga matställen!


...och massor av gamla skidor, skridskor mfl mysiga gamla saker :)


När vi väl kommit hem hade snön här hemma som väl var försvunnit!
Snödroppar och vintergäck börjar ta fart igen, hoppas bara på lite sol i de kommande dagarna så den råa kalla och fuktiga luften försvinner.

Nu måste ni kika på min väns Peter Strands superfina möbler!


Härliga loveaseat är såå fin! De finns i flera färger dessa randiga är så fräcka.
Denna i svart och vitt skulle jag vilja ha :)
 
Det finns också en Loveseat Junior!
 
 
Underbar eller hur? Precis som lilla söta o glada Alexia på bilden!
 
Klassiska Howardsoffan blir man aldrig trött på och den passar de flesta stilar.
 
 
Jag fastnade för denna i grått, visst är den fin?!

Det bästa av allt är att det finns så mycket att välja på.
Kundanpassade möbler och jättfin service får du hos BQ of Sweden!
Kika mer på den fina hemsidan BQ of Sweden. Länk finns också i kanten på vår sida.

Nyheter på Hem & Hav!
I butiken har vi fått mer vårkläder från Lexington, mysiga vita stickade långtröjor med blå ränder
och snygga jeanskjolar, skjortor och fräcka T-shirts.

Idag kom dessa fina kronor från PB Home!

Visst blir det fint att sätta pärlhyacinter här :)

Ha mysiga dagar!
Kram Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar