lördag 15 januari 2011

Green Gate & Vårnytt

  Ljuvliga Green Gate! 
Blått är min favoritfärg sen barnsben, ser jag en vacker blå färg fastnar jag alltid några minuter extra och beundrar. Som när jag är i Grekland då fastnar jag överallt..Greklandsblått är underbart!

Green Gates nya serie i blått och vitt fastnade jag för direkt och blev ett måste för Hem & Hav!


Vi har beställt Lattemuggar, skedar, tallrikar, äggkoppar & kannor och en serie textil:
kuddar, överkast, servetter, kökshanddukar & grillvantar mm

Till sommarens picnics har vi också beställt fina muggar i melamin.


Visst får man sommarkänsla och längtar efter alla dessa fina saker :)

I butiken har vi nu fått fick hem söta klännningar och tunikor från norska Co2, i vitt, grått och creme. Snart kommer också en alldeles ljuvlig ljusblå klänning, den ser jag fram emot :)


En ny omgång av Lisa Stevens fina lapptäcke och kuddar, som gjorde succé, finns nu hos oss igen och från Gripsholm har också fyllt på bland kuddar och överkast.


Nästa vecka, torsdag den 20 och fredag den 21 har vi stängt i butiken. 
Jag och Nathalie är på inköpsmässa i Stockholm. Vi ska på besöka våra leverantörers showroom på en massa olika håll i Stockholm och naturligtvis också Formexmässan. Det blir intensiva dagar men roliga och vi hoppas finna massa trevliga nyheter för våren och sommaren!
Ha en finfin helg!

Kram Katta

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga vårfärger! behöver piggas upp nu när influensan slagit till. Vi hörs imorgon. Ha en skön söndag! Kram Maria

    SvaraRadera