söndag 24 oktober 2010

Canada Goose Hoome

 
Härligt i vinter med Canada Goose Hoome!

 
Första snön har redan fallit hos många av er, men här nere är det ännu plusgrader, regnigt och blåsigt.
Man längtar nästan efter lite snö med kalla och soliga vinterdagar. Visst är det väl mysigt när det är snö och kallt och knarrar under skorna när man går...åh så mysigt...


...man kommer in...tänder en brasa, dricker en kopp te, läser en bra bok och har denna sköna pläd från Canada Goose över sig...visst verkar det väl bra!
Grunden för Canada Goose sortiment är dunkuddar och duntäcken av högsta kvalité men har nu

också en jättfin kollektion med sängkläder och plädar som är lika förstklassig!

Här ovan ljuvliga rutiga påslakan med matchande örngott i denim och klassiskt vitt.
De är ännu finare i verkligheten!


 Kul med den lilla röda logoknappen!
 
Jag har många nöjda kunder som köpt dessa sängkläder i vår butik och nu finns Canada Goose Home även på vår webshop.

 På trevliga Fridhems Gård används de flitigt och är lika fina och fräscha som när de inhandlades.


En pläd från Canada Goose Home är väl en underbar julklapp att önska sig :)

 Önskar er alla en fin kväll!
Kramis från mig

2 kommentarer:

  1. Ohhh så fina, blev helt förtjust i den vita med röda ränder på, sååå snygg. Canada Goose känner jag till eftersom tonårsdottern här hemma tjatat om en dyr dunjacka i det märket :-)) Men jag hade ingen aning om att de även gör inredningsvaror. En trevlig måndag önskar jag dig. Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Mycket bra grejor från Canada Goose - gillar speciellt filten - perfekt!

    SvaraRadera