måndag 31 maj 2010

Mors dag och loppisfynd!

Så har det varit Mors dag! 
Titta vilken vacker sommarbukett jag fick av mina barn :-)! 
Vita syrener och rosor, helt ljuvligt!

Jag har fyndat en Amerika koffert! Den är superfin och har hela garderobsinsatsen kvar!
I den ska Emma få ha sina hästgrejer som nu tar plats i städskåpet, det blir kanon :-)

Den vita gamla hyllan köpte jag av Maria, den har ännu inte fått någon plats men det finner jag snart.
Det är så fina gamla krokar på den, jag ville bara ha den, ni vet hur det är ibland..!


Nyinkommet i butiken..
Skapa kustkänsla med maritimt brickbord!
Lampa och kudde i New England stil blir sommarfräscht!

Ikväll ska jag på bio och se "Sex and the city", det ska bli kul, jag hoppas den är bra!
Ha det gott så länge!
kram Katta

4 kommentarer:

  1. Fin bukett och koffert :) Såg SATC på bio i helgen och den var ok. Tycker nog ettan var bättre iaf.

    -Sanna

    SvaraRadera
  2. Gorgeous flowers from your children Katta!!! Love your trunk and the table is a beauty!!!!
    Enjoy Sex and the city....some beautiful dresses and shoes are very healthy for a girl!!!!
    Happy new week
    Vale

    SvaraRadera
  3. Fantastisk at finde din blog !
    Jeg elsker det maritime og nyder dine billeder. New England puden ( kudden ) er fantastisk.. oj oj oj... ( Jeg er stor Lexington-fan ) og din koffert..Wauw... jeg en sån selv, så tillykke ( grattis ) med den.....♥

    Keep up the good work
    Kram
    Loppe

    SvaraRadera
  4. Åh så mycket vackert du visar, både från hem och butik!

    Tittar in för att önska dig en trevlig sommmar!

    Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera