måndag 26 april 2010

Vackra sjalar!

Ljuvliga sjalar från Vintage by Fé!

Sjalar passar vid alla tillfällen och värmer gott om halsen mot svala vindar!
 Överst en vit scarf, jättefin till jeansjackan, sommarkoftan...ja nästan allt.
Här ovan en ljuvlig sandfärgad sjal med spets och volanger. Den är så fin!

  
 Jag som är så svag för blått fastnade för sjalen nedan i härligt lavendblått! Helt underbar!

 Det finns många varianter, här under en sandfärgad med vackert mönster.

Sjalarna finns till kanonpriser i vår butik Hem & Hav.

SOL, SOL, SOL! Idag har vi haft en fantastiskt väder här nere! 
Vår fantastiska magnolia i trädgården till Hem & Hav har stora fina knoppar som börjar spricka.
Nu anar man den ljuvligt rosa kulören därinne. Imorgon ska jag ta med min kamera och fota så jag kan visa.
Det går ju så fort och vips är den helt utslagen.


 Så här såg den ut förra året! 

Vi ses imorn! Kram Katta


 




3 kommentarer:

  1. Underbara sjalar!!! Jag har nog någon slags passion för sjalar, har alldeles för många, hihi. Känns som att det fattas något om jag inte har en sjal på mig!

    Finns väl nästan inget vackrare än Magnolia. Har två ganska nyplanterade själv, men grannen har ett jättstort som jag går och väntar på att det ska slå ut, lika fantastiskt vackert att se varje år.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. So beautiful collection of scarves! I love them both in winter and in Summer! A feminine touch is always welcome!!! I can't wait to see your Spring photos!
    Enjoy the sun!
    Bug hugs
    Vale

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Googlade på vackra sjalar och hamnade på din blogg!
    Med vänlig hälsning/Sanna

    SvaraRadera