söndag 4 april 2010

Tävlingsresultat

Hej!
Då är dragningen klar, tack alla som ville vara med och tävla!
Vinnare blev Lisa från Lisas Torp!! Grattis Lisa!
Var snäll och mejla din adress till, hem.hav@telia.com, så vi kan skicka dina fina priser!

 
















Vi har dragit 3st tröstpriser som gick till:
Lena Idbrant,  Paula-Loppisliv och Anita-Mitt Uterum (Norge).
Var snälla och mejla er postadress till mig, hem.hav@telia.com, så kommer det mysiga tröstpriser till er :-)

Nästa tävling har vi i juni!





















Måste bara dela med mig av en vacker rokokobukett som jag fick av Mia (Mia Wendts blommor) i fredags!
Stor som en brudbukett 35cm i diam, helt fantastisk!

Ha en fortsatt skön påskhelg alla!

Kramar Katta

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)
    Och glad påsk!

    Häls. F

    SvaraRadera
  2. Men ååååh, så glad jag är!! Jag vinner så sällan något!!! Vilken fin påskpresent!

    Jag har mejlat min adress.

    Vilka ljuvlig blommor!
    Ha en fortsatt härlig påsk!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna. Wow vad mycket snyggt du har i din butik. Och jag älskar Lexington & allt marint. Hur länge har du haft din butik? Ha en fortsatt bra kväll!!//Kramis L

    SvaraRadera
  4. Godmorgon! Ohhh vad kul!! Så himla roligt att jag var en av dem som vann ett tröst pris, Jipeeee....vilken underbar början på jobbveckan :-) Jag mailar dig i eftermiddag. Vilken söt bukett. Ha en fin dag. Kram Paula

    SvaraRadera