tisdag 27 oktober 2009

När ska julen fram?

När ska julen fram i butikerna?
Nu ska vi så smått börja ta fram lite juliga små ting i butiken! Svårt det där med att bestämma vilken dag...är det för tidigt eller för sent?
IKEA mfl har börjat för ett tag sen. Några kunder blev besvikna i helgen då vi inte hade julen framme.Så nu ska det fram...i lagom portioner. Ovan finns adventsänglar 1-4 till adventsljusstaken, underbara!
Julstrumpor från Nyblom o Kollén, visst är de söta, likaså julgransmattan.

Inomhus behövs det lite förändring med ljus och mys men när jag kommer ut får jag helt andra känslor...se här på min morgonpromenad med hunden finns ännu blommande kaprifol.

Stranden lockar alltid!

2 kommentarer:

  1. Neeeej, för tidigt tycker jag... inte förrrän i mitten av november... men jag vet att många vill ha det tidigare, så man får väl titta åt ett annat håll bara..:)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Oj, så mycket fina saker!
    Har precis varit "inne" i butiken och kollat. Nu har jag suttit en stund och kollat in alla fina inlägg så många vackra bilder som gör att längtan efter julen nu känns ännu starkare!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera